Liczymy kroki, wspieramy WOŚP i wygrywamy nagrody indywidualne oraz walczymy o tytuł najaktywniejszej szkoły w Polsce.
2022-01-25
LICZYMY KROKI, WSPIERAMY WOŚP I WYGRYWAMY NAGRODY INDYWIDUALNE ORAZ WALCZYMY O TYTUŁ NAJAKTYWNIEJSZEJ SZKOŁY W POLSCE!
Czas na kolejne wyzwanie sportowe, tym razem w darmowej aplikacji mobilnej Pho3nix Kids będziemy liczyć kroki i wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Już dziś zachęcamy do rejestracji, aby sprawdzić jak działa aplikacja i ewentualne problemy rozwiązać przed rozpoczęciem konkursu, który startuje 24 stycznia!
Im większa frekwencja, tym większa szansa na zdobycie nagród indywidualnych oraz zebranie 1 000 000 od Fundacji Pho3nix na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Każdy aktywny w aplikacji uczeń to 5 PLN na konto WOŚP.
ZASADY KONKURSU I AKCJI CHARYTATYWNEJ
Konkurs stanowi rywalizację międzyszkolną, polegającą na zebraniu jak największej liczby kroków przez uczniów każdej szkoły, a odbywa się w terminie: 24 stycznia – 6 lutego 2022.
Dzieci wykonują kroki w aplikacji mobilnej Pho3nix Kids.
Wynik Szkoły w rankingu międzyszkolnym to suma kroków 50 najaktywniejszych uczniów z każdej placówki, co daje równe szanse szkołom o różnej liczbie uczniów.
Szkoły rywalizują o miano najaktywniejszej.
Fundacja Pho3nix nagrodzi uczniów 20 szkół z największą liczbą kroków wykonanych od 24.01 do 6.02.
Do wygrania setki opasek sportowych Huawei Band 4!
Dodatkowo, za każdego ucznia z naszej szkoły, który wykona w aplikacji minimum 1000 kroków w okresie trwania konkursu, Fundacja Pho3nix przekaże na konto WOŚP 5 PLN.
Naszym celem jest przekazanie 1 000 000 PLN na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
APLIKACJA MOBILNA PHO3NIX KIDS
Konkurs przeprowadzony będzie w całości w darmowej aplikacji mobilnej Pho3nix Kids.
Aplikację należy pobrać ze sklepów Google Play (dla telefonów z systemem Android) oraz AppStore (dla telefonów z systemem iOS). Można ją znaleźć wpisując w Google Play lub AppStorze frazę „Pho3nix Kids”.
Szczegóły dotyczące rejestracji zostały przesłane poprzez dziennik.
Do momentu startu konkursu w aplikacji widoczne są indywidualne wyzwania, które wprowadzą uczniów w mechanikę działania aplikacji i mogą stanowić idealną rozgrzewkę przed konkursem międzyszkolnym i rywalizacją o nagrody dla uczniów.